Dag11

Dag 11 på semestern... Bloggandet har kommit lite på efterkälken ajaj ber om ursäkt för de:) sitter i solen vid poolen resten är vid stranden:):) i torsdags va vi på snorkeltur ute på koh tachai.. En underbar ö med fantastiskt fint och klarblått vatten, ljuvligt... Hela dagen gick till den utflykten, riktigt spak i kroppen när man kom hem... I förrgår slog marknaden upp här i kaoh lak. Invigningen av säsongen började då och pågår i tre dagar, försäljning musik dansshower och uppvisningar i massor, och om jag får säga vad jag tycker så hade de räckt med en dag, fick höra igår att inte ens thailändarna tycker musik är bra...:S  Igår åt vi på finrestaurang, mumsigt värre:):) Viking, en restaurang jag starkt rekommenderar:):)  Insåg precis att om jag hade bloggat varje dag som jag varit här nere så hade de stått i princip samma sak i alla inlägg, sol, bad, riktigt varmt och skönt, men ibland lite blåsigt och kanske till och med några droppar regn...  I onsdags åt vi världens kanske äckligaste pizza... Jag tog en med cambertost på och jag skojar inte när jag säger att den smakade spya... Usch... Aldrig mer!! Nu ska jag i poolen och plumsa lite på återhörande;);) Köss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0