Nyårslöfte 2012!

Då var de åter dags att avlägga dessa traditionella nyårslöfterna.. Jag har ett och de ska jag nå.. Som alla tidigare år har de handlat om att gå ner i vikt.. Återigen gör de de.. jag har på 2 år gått ner drygt 45 kg. och nu de sista året så ska jag komma ner ytterligare 15kg.. Omöjligt? Nej då! Bara en riktigt utmaning! Jag ska få på mig dom där assnygga lila stövlarna jag köpte på rea för 4 år sedan... Dom är mitt mål! Jag ska leva de nyttigaste året i mitt liv.. Jag ska träna hårt! jag ska blogga om min resa för att kunna motivera fler till samma sak... jag har massvis av stöd och jag är en envis djävul, vilket gör mig säker på att jag kommer lyckas.. Jag är en sann oxe! Envis och tjurig som fan! Jag kommer lyckas! Kommer du? Vilket är ditt nyårslöfte?

Kommentarer
Postat av: Mariah

Wow!

Jag blir inspirerad av dig !!!

Mitt löfte är 10-12 kg på ett år! Jag har 'bara' lyckats med 19 ;)

Hejja oss !

2011-12-22 @ 20:19:53
URL: http://www.nydagnyamojligheter.blogspot.com
Postat av: Anna

Det kommer inte vara något kvar av dig. du är ju jätte smal nu. Att träna och äta bra skulle räcka för dig Malin <3

2011-12-23 @ 07:25:20
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/
Postat av: Gelica

Mitt nyårs löfte är att träna minst 1 gång i veckan, helst 2 ggr i veckan.

Sen har jag även lovat mig själv att försöka vara lite mer egoistisk på ett bra sätt, tex att sambon får vara hemma mer och att jag får göra lite mer av det jag vill :)

2011-12-23 @ 10:47:45
URL: http://gelicas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0