nytränad!

och det känns riktigt gött!
stort tack till finaste anna som fick mig att släpa mig upp imorse!
spinning stod på schemat och jobbigt var de allt:P
men men fläsket fick slita och de uppskattas alltid:)





en vecka kvar till jul idag, får träna hårt nu så man kan äta med gott samvete av den där delikata julmaten:P
usch börjar ju nästa få lite ångest inför frosseriet..
på något sätt känns de som inställning till julmaten är att man måste frossa, och de i den stora allmänheten..
men de e ju bara jul en gång om året:P
så kanske är de tillåtet om man tränar hårt före och efter?
hihi, idag blir de julstök i överflöd... (om jag orkar)
hoppas ni alla får en fin dag!!

köss!!


Kommentarer
Postat av: Gelica

Jag brukar tänka såhär.

Att med rätt träning kan man äta allt när man vill och hur mycket man vill :)

2011-12-17 @ 12:49:43
URL: http://gelicas.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Hello!

Tack själv =)

Känns alltid mer peppande och skoj när man är fler.

Det får vi göra om fler gånger.. FÅr tänka på känslan efter och inte före..hehe..

Ja usch så mycket mat och skit som ska intas på julen, sedan blir det bra med träning :D

2011-12-17 @ 14:00:27
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0