17 november... - läser inte samma bok...

Har kommit fram till att vi inte riktigt ligger på samma plan.. Du vill en sak och jag nått helt annat... Man måste ge för att få nått här i livet, men vissa ger mindre än andra.. De e aldrig lätt att öppna sig.. Men till skillnad från dej vågar jag chansa.. Jag borde kanske inte göra de, kanske borde jag till och med bara skita i de.. Tror inte du skulle bry dej om jag slutade tänka på dej... Kanske e de vad du vill... Men jag är för snäll för att bara lägga ner.. Du.. Varför anstränger du dig inte hårdare? Kanske strävar vi mot olika mål... Du har en avsikt.. Medans min är djupare... Män... Ni kommer alltid förbli en gåta... So long... Fuck off.. Peace out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0