De senaste dagarna..

i förrgår va de dags!
årets första juuulbak!!
lussebullar...
mina första nånsin faktiskt..
*stolt*


i förrgår kom också mina nya glasögon som jag beställde för typ 5 år sen!
hihi ne men väldigt länge sen..
såå fina ju!


idag var jag hos frisören... plockade ut min hårförlängning... *snyft*
men de känns ganska okej ändå..
naket..
men okej..


idag kom mina hjärtan på besök..
länge sen jag såg dom nu..
så självklart stack vi till affären och köpte massa mums!
dom e så fina <3



igår var en urjobbig dag..
allt gick helt fel..
precis allt...
superseg hela dagen..
jobbade 05:30-14:45
efter de skulle de ner och shoppas..
viktiga saker som skulle inhandlas..
stressade som en idiot..
glömde hälften..
kom hem 16:45..
städa, duscha, fixa...
drar på bandymatch 18:15..
kläderna glömda..
hämta dom snabbt..
glömt strumpor..
låna..
glömt skor..
låna..
matchen börja..
första bytet..
armbåge över käften..
fläskläpp..
slutet mot matchen..
som slutade med förlust..
fick ett knä rakt i vaden..
superblåmärke..

kommer hem..
ja vet inte om jag vågar fortsätta...
kanske kan ni ana hur de gick?
igår va med andra ord, på de stora hela inte den bästa dagen i mitt liv om vi säger så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0