-48 kg och värre än nånsin...

på två och ett halvt år har jag med blandade känslor gått ner 48 kg.
hur säger man till folk som anser att jag ska vara stolt och glad över att ha lyckats så bra, att jag hatar de jag ser nu, jag trivs inte i mig själv.. jag känner mig ful och fortfarande lika fet...
Dom vill inte försöka förstå men ändå anser dom att dom har rätten att kritisera mig...
Dom ser inte felen jag ser.. för dom är inte där varje dag..
det finns en del som är stolt...
men inte av resultatet utan av prestationen..
jag märker skillnad men ser den inte..


förändringen har skett fysiskt men inte mentalt..


vaknade i natt vid halv 2..
helt blöt i ansiktet, halsen och ner mot bröstet..
trodde jag var varm..
när jag tände lampan såg jag att jag var täckt i blod då jag fått näsblod av nån anledning..

så hela dagen blir till att tvätta sängkläder..

check out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0