6 veckor till Thailand...

Hela dagen till ära har jag gått runt och frusit röven av mig.. De e ruggigt ute... Och eftersom jag inte har någon att längta hem till... Så kan jag gott längta till Thailand där värmen finns i överflöd... Den sista november går flyget... Kommer hem igen den 16 december tror jag... Men de e långt kvar till dess:( Och jag har många dagar av hååårt arbete tills semestern kan börja... Har ju faktiskt slagit vad om att jag kan gå ner 9 kg till resan... 1.5 kg i veckan... Ingenting är omöjligt som dom säger... Bara lite olika svårt... Ha en varm kväll... Puss..

Kommentarer
Postat av: carina

Fin du är o du kämpar så duktigt keep up the good work o ha det härligt i Thailand!!Kram från en gammal jobbarkompis :)

2011-10-22 @ 20:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0