Kvällen är här..

Sover borta i natt.. Skönt att komma hemifrån... CSI på tv:n.. Repris.. Har redan sett de.. Men men söndag.. Så shit the same... Har slängt mig i mina skönaste blåa mysbyxor och en skön tröja... Natten närmar sig.. Imorrn e de jobb igen.. Men ingen seg morgon.. Jobbar andra skift.. SÅ jäkla skönt... Sitter och studerar mitt yttre... Hatar de... Så fult... Äckligt.. Vill inte ha de så här nått mer... Jag försöker verkligen förändra de jag ser.. Tränar flitigt.. Men inget hjälper... det sägs att hoppet är de sista som överge människan... Va gör man då om man blivit övergiven och dumpad av hoppet.. vart tar man vägen.. Man vill inte ge upp men ser inget ljus... Man är stark men ändå inte... Man har allt stöd i värld men de hjälper inte... Tar en dag i taget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0