Det nya livet - dag 4

Sista dagen på arbetsveckan är kommen..
Jag tar emot den med öppna armar!!
Idag var jag helseg i kroppen efter gårdagens träning och tog bilen till jobbet..
Hehe man måste få vara lite lat ibland;)
Så hittills idag ingen motion men de kommer ikväll då jag tar mej en runda till gymmet:)
Till frukost idag blev de omelett med kalkon och gräslök, färskpressad apelsinjuice och ett äpple:)
Mellanmål fick bli en apelsin och minimorötter:)
Till lunch har ni väl uppfattat att jag åt en majskolv med vitlökssmör och fan jag stank sen;) hihi!
Hur som helst!
Vrålhungrig kom jag hem och värmde middagen jag lagade igår:)
Flitiga lilla jag;P
Kinesisk wok med fullkornsnudlar blev det och va riktigt gott men starkt!
Nu blir de en liten powernap sen träna!!

Köss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0