Hehe..

Nu har snart en hel vecka gått sen senaste uppdateringen efter att jag lovat att skärpa mig^^
men nu skärper jag mig!
Idag har vi haft hårdträning igen, tredje dagen i rad.. Innebandy följde ett 30 minuters gympass alltså sammanlagt 2 timmar lite drygt idag:)
Mycket mage och armar har de blivit så imorrn får dom vila då mjölksyran kommer för inget just nu^^
vikten ligger på drygt -4,5kg på 17 dagar helt ok:)
Till frukost idag blev de yoghurt med clementin, blandade nötter och krossade linfrön.
Till lunch blev de rågmacka med grönsaker och kyckling och till middag en halloumiomelett:)
Mellanmål blev först en apelsin sen yoghurt med färska hallon:)
Smärrigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0